בהזמנות מעל 1,000 יחידות מקבלים 200 נוספים במתנה! קופון מאיתנו שיעשה לכם כיף לאור המצב - "IL10" בונוסים שווים והמון פינוקים מאיתנו מחכים לכם באתר

החשבון שלי

אז רגע, למה חשוב לקנות עוקבים איכותיים לרשתות החברתיות ?

במאמר זה נסביר לכם למה חשוב לקנות עוקבים איכותיים לרשתות החברתיות, פרופיל שיש לו 3,000 עוקבים יהיה לו הרבה יותר קל לקבל את אמון הקהילה מאשר עמוד עם 250 עוקבים, ברור שככל שיהיה לפרופיל שלכם מספר גבוהה של עוקבים ככה יותר אנשים ירגישו בטוחים לעשות לכם עוקב, מספר גבוהה של עוקבים זה סימן לזה שהעמוד שלכם מעניין, שיש לכם ערך, שאתם יודעים על מה אתם מדברים. עוקבים נמשכים לעוקבים, ולכן ככל שתציגו על ההתחלה מספר גבוהה של עוקבים בשילוב עם תוכן מעניין הגולשים ישאירו לכם עוקב וככה הקהילה שלכם תצמח בצורה אוטומטית עם כמה שפחות התעסקות מצידכם.

איך הכל התחיל ?

אז שקמו הפלטפורמות החברתיות היה פחות חשוב כל העולם הזה של הקניית עוקבים, כי אנשים רק למדו את הפלטפורמות החברתיות והכירו את העולם, עם השנים התפתחה סוג של “מוסכמות חברתית” שכל מי שיש לו יותר עוקבים או יותר לייקים כנראה הוא יותר מעניין ויש לו יותר מה להציע ומאז ועד היום אנשים מאוד חשוב להם כמה עוקבים יש להם ברשתות החברתיות.

הרי אם מישהו ירצה לעשות איתכם סוג של שיתוף פעולה או להציע לכם לפרסם מוצר שלו תמורת כסף הדבר הראשון שהוא יבדוק זה כמה עוקבים יש לכם ברשתות החברתיות כי זה כנראה מעיד כמה העמוד שלכם מעניין ולפי זה הוא יציע לכם את אותו הצעה שיכולה להניב לכם כסף מאוד טוב.

איך קניית עוקבים ברשתות החברתיות יכולות לעזור לעסקים ?

עסקים רבים ממהרים לקנות עוקבים ברשתות החברתיות אם זה אינסטגרם, טיקטוק שפרצה מאוד לאחרונה, פיסבוק, יוטיוב, או שאר הפלטפורמת מכיוון שהם יודעים שזה יכול לקדם אותם בעולם העסקים בצורה מטאורית. אם פעם היה מאוד קשה להשיג עוקבים, לייקים או תגובות חמות בעמודים שלכם מה שיכול לקדם אתכם ולעזור לכם לסגור עסקאות אז היום זה קל מאוד! היום עסקים יכולים בקלות לקנות עוקבים איכותיים ברשתות החברתיות כמה שהם רוצים מתי שהם רוצים ומיד להפוך ל”דוקטורים” בתחום שלהם, לקוחות פוטנצייאלים שיסתכלו עליהם וירצו את השירות שלהם קודם יחפשו כמה עוקבים יש להם ולפי זה הם ימדדו אם הם מספיק טובים או מספיק זמן בתחום ואם שווה לקחת מהם שירות כלשהו, זה המדד העיקרי בימים אלו וזה יכול לעזור מאוד!

מה עוד שעסקים הבינו שקניית עוקבים איכותיים ברשתות החברתיות יכול לעזור להם גם בשיתופי פעולה מיוחדים שיכולים להניב להם הרבה מאוד כסף עם עסקים אחרים כי אלה יבינו ששווה לעשות איתם עסקים כי הם גדולים מאוד ברשתות החברתיות וזה משתלם במיוחד.

למה אנשים פרטיים חייבים לקנות עוקבים ברשתות החברתיות ?

אם דיברנו על עסקים אז לא רק! היום יותר ויותר מבינים שכולם חייבים שיהיה להם עמוד אינסטגרם או פייסבוק או טיקטוק ברמה מאוד מאוד גבוהה עם הרבה עוקבים איכותיים וטובים שירימו להם את העמודים וזה מה שיתרום להם להפוך למוכרים ומשפיענים גדולים. היום החברים והמשפחה שמסתכלים על מישהו שיש לו המון עוקבים ברשתות החברתיות זה גורם לו להתגאות ולהיות בעל ביטחון עצמי גבוהה יותר משמעותית. אם תלכו ברחוב ותראו המון אנשים מתקבצים מסביב למשהו כנראה שתחשבו מעניין מה יש שם שמעניין כל כך, ככה גם אצלכם בעמוד ברגע שיהיה לכם המון עוקבים איכותיים ברשתות החברתיות זה מיד יביא אנשים שיתעניינו אצלכם בעמוד ויגידו מעניין מה יש שם ויעשו עוקב וזה יגדיל לכם את החשיפה והמעורבות בצורה מטורפת!

דילוג לתוכן